Bestellen

Online kleding bestellen bij Twinkeltje


Bij Twinkeltje Fashion & Lifestyle kun makkelijk online bestellen.

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?

Op Twinkeltje.nl kun je het product dat je wilt bestellen, aanklikken. Hierna opent zich de productpagina.

Op de productpagina kies de gewenste kleur en maat. Vervolgens plaats je dit item in het Twinkelmandje door op 'In Twinkelmandje' te klikken.

Hierna klik je rechts bovenin het scherm op het Twinkelmandje, en vervolgens op 'Naar de kassa'

Op de kassapagina vul je de gevraagde gegevens in, om vervolgens op 'Afrekenen' te klikken. Je bestelling is geplaatst! Via e-mail ontvang je hiervan een bestelbevestiging. We zullen jouw bestelde items zo snel mogelijk inpakken en op tijd versturen.


HOE WEET IK OF MIJN BESTELLING GOED IS DOORGEKOMEN?

Als je bestelling goed is doorgekomen, ontvang je een bestelbevestiging per e-mail. We zullen jouw bestelde items zo snel mogelijk inpakken en op tijd versturen. Na het versturen ontvang je een verzendbevestiging. 


WAT IS DE STATUS VAN MIJN BESTELLING?

Door in te loggen op je account kun je de status van je bestelling terugvinden. Rechts bovenin het scherm vind je 'Account'. Onder "Mijn dashboard' vind je 'Mijn bestellingen'. Je kunt hier de status van al je bestellingen bij Twinkeltje Fashion & Lifestyle bekijken.


KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN?

Wil je je bestellingen wijzigen nadat je betaald hebt? Neem dan contact met ons op. 

Indien je bestelling al verstuurd is, kan deze niet meer gewijzigd worden.


KOMEN UITVERKOCHTE PRODUCTEN OPNIEUW BINNEN?

We proberen een uitverkocht item altijd zo snel mogelijk aan te vullen.


IK HEB EEN KLACHT, WAT MOET IK DOEN?

Ben je niet tevreden over een aankoop die je hebt gedaan bij Twinkeltje Fashion & Lifestyle, online of in een van onze Twinkels? Neem dan contact met ons op. Stuur, indien mogelijk, foto's en een beschrijving van de klacht mee. We zullen zo snel mogelijk reageren op je klacht en binnen maximaal 3 werkdagen contact met je opnemen. 

Elke klacht wordt door ons behandeld. Je kunt je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.