Twinkeltje

  • Op werkdagen voor 18u besteld, morgen in huis
  • Gratis Verzending > € 50,-
  • Gratis Ruilen
  • 100% Tevredenheidsgarantie
thuiswinkel

Twinkeltje wordt door 2377 klanten met een 8.9 10 beoordeeld.

Telefonisch bestellen

Bestellen

Online bestellen via de website van Twinkeltje is super makkelijk. Je kunt dit altijd doen: 24 uur per dag, en 7 dagen per week.

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?

Op Twinkeltje.nl kun je het product dat je wil bestellen, bekijken door op 'Bekijk product' te klikken. Je wordt doorgestuurd naar de productpagina. Kies de gewenste kleur, maat en aantal en klik vervolgens op 'Plaats in Twinkelmandje'. 

Je kunt nu kiezen voor 'Doorgaan met winkelen' of voor 'Twinkelmandje bekijken & Afrekenen'. Indien je nog meer producten wilt bestellen, kies je voor 'Doorgaan met winkelen'. Als je de producten in je Twinkelmandje wil bekijken en bestellen, kies je voor 'Twinkelmandje bekijken & Afrekenen'. Controleer de producten in het Twinkelmandje en klik op 'Bestelling afronden'. 

Bestel je voor het eerst bij Twinkeltje? Dan is het verstandig om een Twinkeltje account aan te maken; vul al de gevraagde persoonlijke gegevens in en kies een wachtwoord. Heb je al een account bij Twinkeltje? Log dan linksbovenaan op de pagina in op je account met je e-mailadres en eerder gekozen wachtwoord. 

Bij stap 2 kies je de gewenste verzendmethode: bezorging door PostNL of afhalen bij een Twinkeltje in 's-Hertogenbosch. Bij stap 3 kies je de gewenste betaalmethode. Vervolgens, bij stap 4, kun je kiezen voor een cadeauverpakking. 

Controleer alle gegevens, vink het vakje voor de inschrijving op de nieuwsbrief aan en klik op 'Bestellen'. Je ontvangt nu een bevestiging van je bestelling per e-mail. Na deze bevestiging weet je zeker dat je bestelling goed is doorgekomen.

Zodra je bestelling wordt verzonden, ontvang je een tweede e-mail met daarin de datum én tijd waarop PostNL je bestelling bezorgt of wanneer deze voor je klaar ligt in een van onze Twinkeltje's.

HOE VERZILVER IK MIJN KORTINGSCODE?

Mazzelaar! Je kunt je kortingscode verzilveren in het Twinkelmandje door op de knop 'Heb je een kortingscode?' te klikken. Vul je kortingscode in, in het invulveld en klik vervolgens op 'Kortingscode gebruiken'. 
 

WAT IS DE STATUS VAN MIJN BESTELLING?

Om de status van je bestelling te bekijken, log je in op je Twinkeltje account. Bovenaan de pagina klik je op 'Mijn account', en vervolgens op 'Mijn bestellingen'. Je kunt nu van je bestellingen bij Twinkeltje de status bekijken. 
 

HOE KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN?

Je kunt je bestelling wijzigen of annuleren tot het moment dat deze door ons is verwerkt. Neem zo snel mogelijk (telefonisch) contact op met onze klantenservice. 

Voor een annulering van product of een bestelling hoef je niet te betalen. Na de annulering betalen wij je zo snel mogelijk terug. Zie 'Hoe word ik terugbetaald?' 
 

WAT GEBEURT ER ALS ER EEN PRODUCT NIET OP VOORRAAD IS?

Helaas kan het voorkomen dat na het plaatsen van je bestelling blijkt dat een product, op dat moment, niet meer op voorraad is. Wanneer je een e-mail ontvangt met daarin deze niet-leuke boodschap, dan kun je er vanuit gaan dat het artikel ook in onze Twinkels uitverkocht is. 

We zullen de terugbetaling zo snel mogelijk doen. 

WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN VERKEERD PRODUCT HEB ONTVANGEN?

Neem zo snel mogelijk (telefonisch) contact op met onze klantenservice.
 

KOMEN UITVERKOCHTE PRODUCTEN NOG BINNEN?

We zullen altijd zo snel mogelijk proberen om uitverkochte producten opnieuw op voorraad te krijgen.

Voeg nog fashion ter waarde van € 50,00 toe aan het Twinkelmandje en je betaalt geen verzendkosten!

Doorgaan met Twinkelen
Doorgaan met Twinkelen
  Loading...